Joi, începând cu ora 10:00, la Centrul de Afaceri și Expoziții are loc cea de-a doua ședință a Consiliului Local Bacău, care pe ordinea de zi cuprinde 35 de proiecte de hotărâre: 27 anunțate în termen, iar 8 „peste ordinea de zi”, fără rapoarte de urgență, așa cum prevede legea pentru proiectele comunicate mai devreme de 5 zile.
Așa cum v-am obișnuit, vă invit să alocați câteva minute ca să parcurgeți și să fiți la curent cu deciziile care vor fi luate (sau nu) în numele vostru, ca cetățeni ai orașului, și, mai ales, cu și pe banii dumneavoastră.
- 1. încetarea mandatului de consilier local al lui Mircea Fechet (PNL) ca urmare a demisiei acestuia, determinată de angajarea la Curtea de Conturi;
- 2. modificarea HCL 320/2018 privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local în consiliile de administrație ale școlilor și liceelor;
- 3. aprobarea serviciilor conexe serviciului public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat și a tarifelor și taxelor aferente;
- 4. aprobarea datoriei către Thermoenergy Group SA reprezentând pierderile de pe rețea din luna ianuarie 2019, în sump de 2.109.741 lei;
- 5. alocarea a 17.550 lei către Filarmonica „Mihail Jota” pentru realizarea evenimentului Trandafiri pe portativ, care va avea loc pe 10 martie 2019 la Ateneu;
- 6. punerea la dispoziție a Teatrului de Vară către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România – filiala Bacău pentru realizarea conferinței „Cine suntem……”, care va avea loc pe 24 martie 2019;
- 7. modificarea HCL 300/31.10.2005 prin care s-a aprobat completarea profilului de activitate pentru constructia realizata pe terenul concesionat de catre SC Ciocan Beer SRL str. Pictor Andreescu, nr. 21-22;
- 8. modificarea organigramei Primăriei Bacău:
– un post de muncitor necalificat de la Spații Verzi se transformă în inspector de specialitate 1A la Unitatea de Implementare Proiecte;
– un post de muncitor necalificat de la Spații Verzi se transformă în inspector de specialitate 1A în cadrul aceleiași direcții.
- 9. modificarea organigramei Poliției Locale în urma avansării în grad profesional ce îi privește pe Marin Manuel, Bucur Viorel-Constantin și Cojocaru Oana-Maria;
- 10. aprobarea unui nou regulament al Căminului pentru Persoane Vârstnice;
- 11, 12, 13 și 14 – transmiterea unor drepturi de concesiune;
- 15. completarea domeniului public în urma lucrărilor de automatizare de creștere progresivă prin convertizor de frecvență a sarcinii pompelor de ridicare presiune CAF – Republicii;
- 16. reapartamentarea blocurilor ANL Bucegi nr. 136A, 138A și 140A;
- 17. aprobarea cererii doamnei Chirilă Beatrice Irina de extindere a spațiului de locuit din str. Logofăt Tăutu nr. 3 asupra unei camere de 8,54mp și dependințe de 5,09 mp;
- 18. majorarea chiriei lunare pentru locuințele ANL cu câțiva lei de fiecare apartament;
- 19. aprobarea listei privind solicitanții care au acces la locuințe ANL, aceasta cuprinzând 111 solicitanți;
- 20. modificarea HCL 20/2013 prin care s-a aprobat concesionarea terenului din str. Teiului nr. 13 (Zona III Bucegi) către titularii dreptului de proprietate asupra locuințelor;
- 21. aprobarea dreptului de uz și de servitute către Delgaz Grid SA asupra unor suprafețe din străzile Martir Horea 17, Digu Bârnat 4C și Oituz 72;
- 22. completarea HCL 344/2017 prin care s-a aprobat schimbarea destinației terenului din str. Unirii 48, parte din baza materială a CT Anghel Saligny, pentru edificarea unei parcări supraterane;
- 23. concesionarea directă a unui teren de 3 mp către Cașcaval Dumitru și Oana-Larisa pentru ridicarea unui balcon pe str. Pictor Th. Aman 9/E/4;
- 24. completarea inventarului domeniului privat cu o serie de suprafețe între 2,8 mp și 22 mp pentru diverse balcoane, garaje, căi de acces și panouri publicitate ce urmează a fi amplasate pe domeniul public;
- 25. stabilirea locațiilor din municipiul Bacău pentru amplasarea de amenajări provizorii în vederea derulării unor activități de propagandă electorală;
- 26. stabilirea costului mediu lunar de întreținere și a contribuției lunare de întreținere pentru Căminul pentru Persoane Vârstnice Bacău pentru anul 2019;
- 27. aprobarea Planului de acțiune pentru energie durabilă și climă (PAEDC) și a Planului de acțiune pentru adaptarea la schimbările climatice (PAASC);
Proiecte anunțate și introduse peste ordinea de zi inițială:
- 28A. alocarea a 49.500 lei către Asociația „Speranța Bunicilor” pentru Serbarea Mărțișorului;
- 28B. completarea HCL 147/2008 privind premierea sportivilor din mun. Bacău cu posibilitatea acordării de premii între 150 și 600 de euro copiilor sub 15 ani;
- 28C. darea în administrare către Poliția Locală a două birouri de la Centrul de Afaceri și Expoziții Bacău pentru instalarea dispeceratului tehnic ce va deservi Sistemul de monitorizare video a municipiului Bacău;
- 28D. respingerea plângerii prealabile a RADEF România, care critică plata impozitului majorat cu 500% pentru imobilele din str. Nicolae Bălcescu nr. 12 și Calea Mărășești nr. 4;
- 28E. completarea domeniului public cu două spații verzi de pe Bulevardul Alexandru cel Bun;
- 28F. punerea la dispoziție a Teatrului de Vară și a Teatrului de Vară către Asociația Valoare Plus, CN de Artă „George Apostu”, Asociația Haka Club, Ansamblul Folcloric „Busuiocul” și DGASPC pentru desfășurarea unor evenimente în perioada aprilie-decembrie 2019;
- 28G. punerea la dispoziție a Bazinului de înot, plata serviciilor medicale și achiziționarea a 100 de tricouri pentru arbitri pentru Federația Română de Natație și Pentatlon Modern pentru realizarea a 4 evenimente sportive în perioada martie-aprilie 2019;
- 28H. aprobarea regulamentului Direcției Publice de Evidență a Persoanelor a Municipiului Bacău.
Documentațiile complete ale proiectelor de hotărâre le găsiți aici. Vă reamintesc că întâlnirile Consiliului Local sunt publice și au loc la Centrul de Afaceri și Expoziții. Mai precis, în a doua clădire de la dreapta la stânga, la etajul 1. Repet, absolut toate ședințele sunt publice și deschise cetățenilor.
hehe,
ma intereseaza punctele 16 si 18.
multumesc.
16 aici: https://municipiulbacau.ro/wp-content/uploads/2019/02/16.proiect-reapartamentare-anl.pdf
18 aici: https://municipiulbacau.ro/wp-content/uploads/2019/02/18.-proiect-stabilirea-cuantumului-chiriei-lunare.pdf
Buna ziua,
Aveti idee pentru (19)
1. Cand se afiseaza lista finala (hotararea)
2. La cate zile dupa afisare se inmaneaza cheile ?