European Retail Park devine Hello Shopping Park

Hello Shopping Park si-a lansat de curand campania de rebranding ce consta in schimbarea de imagine si naming a complexului comercial, inaugurat in 2008 de dezvoltatorul Bel Rom Real Estate pe piata din Bacau, si in evidentierea valorilor si trasaturilor unice ce definesc cel mai bine proiectul si il pozitioneaza ca fiind un centru modern si confortabil, prietenos si distractiv.

Procesul de rebranding reprezinta o etapa esentiala in evolutia proiectului; dupa utilizarea indelungata a brandului Promenada Mall, centrul a folosit o perioada naming-ul European Retail Park, nume care crea confuzie si era greu de interpretat de catre consumatori. Decizia de a lansa si pozitiona pe piata din Bacau noul brand Hello Shopping Park este una strategica, bazata pe un studiu de piata realizat la mijlocul acestui an.

Rezultatele studiului ne-au condus catre necesitatea de a reconfigura identitatea centrului astfel incat sa evidentiem cat mai clar valorile care ne definesc: Hello Shopping Park este un proiect dominant pe piata din Bacau, cu un GLA de 50.632 mp si 1.400 locuri de parcare, avand in portofoliu ancore puternice precum real,- Hypermarket, Baumax, Altex, Staer, TechnoMarket, Proges, unice ca prezenta in judetul Bacau, alaturi de multi alti retaileri internationali si nationali (Kenvelo, Takko, Fox, Deichmann, Leonardo, Killtec, Toyplex, INA Center, Librariile Alexandria, etc). Pe langa diversitatea segmentului de Shopping oferim clientilor nostri un mediu prietenos si distractiv. – a afirmat Kris Carton unul dintre proprietarii companiei Bel Rom.

Totodata aceste valori s-au reflectat si in mesajul catre consumatori, si in unul din headline-ul folosit in promovarea campaniei : „Cum e sa gasesti tot ce vrei intr-un singur loc”.

Lansarea campaniei de rebranding coincide de altfel cu momentul relansarii proiectului prin diversificarea mixului de chiriasi in vederea adaptarii la specificul consumatorului. Astfel, Hello Shopping Park va inaugura in perioada urmatoare noi unitati: un loc de joaca, o cafenea, un restaurant, etc., iar obiectivul principal pe 2010 – 2011 este cresterea notorietatii noului brand lansat si consolidarea pozitiei pe piata.

Dorim adaptarea strategiei de business la contextul evolutiei pietei si tocmai de aceea ne-am gandit sa ne reinventam. Obiectivul acestui rebranding este consolidarea pozitiei pe piata si promovarea valorilor centrului – a mai declarat Kris Carton.

Obiectivul echipei care manageriaza proiectul din Bacau este de a transforma Hello Shopping Park intr-un centru comercial care sa ofere clientilor sai o experienta unica de cumparaturi si petrecere a timpului liber.

Sursa: comunicat oficial de presa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *