Avancronică pentru ședința extraordinară a Consiliului Local Bacău din 14 decembrie 2018

Mâine, de la ora 9:00, prima ședință pe luna decembrie a Consiliului Local al municipiului Bacău are loc la Centrul de Afaceri și Expoziții „Mircea Cancicov”, pe ordinea de zi fiind înscrise 8 proiecte de hotărâre inițiate de executiv.

Printre acestea se numără o ușoară rectificare bugetară de final de an, 3 asocieri externe, o operațiune cadastrală, suplimentarea organigramei Centrului Bugetar Creșe cu încă 5 posturi, dar și aprobarea datoriilor pe care municipalitatea le are la Thermoenergy din cauza pierderilor de pe rețea din ultimele 8 luni. Și nici că ar mișca ceva Primăria Bacău astfel încât pe termen mediu și lung aceste pierderi să nu mai existe…

  • 1. rectificarea Bugetului local pe anul 2018:

+ 40.000 lei pentru capitolul asigurări și asistență socială;
+ 391.000 lei pentru capitolul iluminat public;
+ 21.000 lei pentru plata drepturilor copiilor cu cerințe educaționale speciale din învățământul de stat;
+ 41.000 lei pentru achiziționarea a două pianine la Colegiul Național de Artă „George Apostu”;

– 67.000 lei de la Poliția Locală;
– 47.000 lei de la Direcția de Asistență Socială;
– 41.000 lei de la modernizarea echipamentului de epurare a levigatului de la depozitul de deșeuri.

  • 2. alocarea a 10.000 de lei către Fundația „Sf. Ioan Bosco” pentru organizarea evenimentului „În așteptarea lui Moș Crăciun” (15-25.12.2018);
  • 3. punerea la dispoziție către Asociația Ingenious Drama a sălii Teatrului Municipal Bacovia pentru organizarea evenimentului Full A.C.T. Night (20 decembrie 2018);
  • 4. dezlipirea terenului de 9684 mp din str. Izvoare nr. 127-129 după realizarea celor 44 de locuințe de către Habitat for Humanity România în vederea concesionării suprafețelor de teren aferente;
  • 5. modificarea organigramei de la Centrul Bugetar Creșe:

+ un inspector de resurse umane (funcție contractuală);
+ un post de psiholog logoped;
+ 3 îngrijitori la Creșa nr. 4 după înființarea unei grupe;
-> un post de asistent medical devine îngrijitor copii;
-> un post de inspector de specialitate achiziții publice este transformat din gradul I în grad debutant;
-> un post de consilier juridic este transformat din gradul IA în grad I.

Astfel, organigrama ajunge la 118 posturi (dintre care 8 sunt de conducere).

  • 6. modificarea HCL 54/2018 privind stabilirea salariilor de baza ale personalului din cadrul municipalității:

– se elimină funcția contractuală de conducere „coordonator de specialitatate – șef centru” de la Creșe;
– se completează funcțiile contractuale cu „inspector de specialitate resurse umane”.

  • 7. alocarea a 35.000 lei pentru finanțarea proiectului propus de satul Costești din Republica Moldova, “Costești – 445 de ani de tradiții românești în anul Centenar”;
  • 8. aprobarea datoriei de 14 milioane de lei pe care municipalitatea o are către Thermoenergy pentru pierderile de pe rețeaua de termoficare în perioada aprilie-noiembrie 2018.

Documentațiile complete ale proiectelor de hotărâre le găsiți aici. Vă reamintesc că întâlnirile Consiliului Local sunt publice și au loc la Centrul de Afaceri și Expoziții. Mai precis, în a doua clădire de la dreapta la stânga, la etajul 1. Repet, absolut toate ședințele sunt publice și deschise cetățenilor.

constituirea-consiliului-local-bacau-2012-14

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *