Nici bine nu s-a uscat cerneala pe hotărârile adoptate la ședința de vineri, prima întâlnire funcțională a noului Consiliu Local al municipiului Bacău din care și eu fac parte, că deja primarul Cosmin Necula a convocat o nouă reuniune pentru miercuri, 13 iulie 2016, începând cu ora 12:00.
Ordinea de zi cuprinde 3 puncte:
- 1. proiect privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local al Municipiului Bacău şi ai Primarului Municipiului Bacău în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din municipiul Bacău pentru anul şcolar 2016-2017;
Conform proiectului, urmează să fac parte din structurile de conducere de la Colegiul Național „Vasile Alecsandri” și Liceului cu Program Sportiv, ambele la solicitarea mea (și mulțumesc pe această cale primarului că a dat curs preferințelor mele), plus Școala Gimnazială „Constantin Platon”, Colegiul „Grigore Antipa”, Colegiul Național Catolic „Sf. Iosif”.
- 2. proiect privind aprobarea parteneriatului cu Asociaţia Surf The Earth Project (S.T.E.P.), Direcția Județeană de Tineret și Sport și Federația Română de Baschet pentru organizarea Bacău Streetball Challenge 2016;
În aprilie vă spuneam că BSC 2016 are nevoie de susținere și acum chiar mă bucur că la nivelul municipalității s-au găsit, în sfârșit, aproape 14.000 de lei pentru acoperirea a 30% din costurile de organizare a evenimentului.
- 3. proiect privind aprobarea parteneriatului cu Biserica Creștină Penticostală „Maranata” pentru organizarea unui concert de muzică creștină la Teatrul de Vară „Radu Beligan”.
Vă reamintesc că întâlnirile Consiliului Local sunt publice și au loc la Centrul de Afaceri și Expoziții. Mai precis, în a doua clădire de la dreapta la stânga, la etajul 1. Repet, absolut toate ședințele sunt publice și deschise cetățenilor.
La fel și ședințele comisiilor. Așadar, pentru discutarea documentelor și avizarea proiectelor pe care le vom dezbate miercuri, au fost programate următoarele ședințe de comisii:
- I. Comisia pentru activități economico-financiare, buget, investiții: luni, 11 iulie, ora 15:30, camera 41 din Primăria Bacău, etajul 4.
- II. Comisia pentru amenajarea teritoriului și urbanism, administrarea patrimoniului și agricultură: marți, 12 iulie, ora 14:00, camera 41 din Primăria Bacău, etajul 4.
- III. Comisia pentru comerț, turism, servicii publice și transport urban, gospodărie comunală și energie termică: marți, 12 iulie, ora 10:00, camera 41 din Primăria Bacău, etajul 4.
- IV. Comisia pentru activități social-culturale, culte, învăţămant, sănătate, familie, muncă și protecție socială, protecție copii, sport și ocrotirea monumentelor istorice, protecția mediului și reconstrucție ecologică: marți, 12 iulie, ora 11:30, camera 41 din Primăria Bacău, etajul 4.
- V. Comisia pentru activitate juridică și disciplină, administrație publică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor și libertăților cetățenești: marți, 12 iulie, ora 13:00, camera 41 din Primăria Bacău, etajul 4.
Din comisia numărul 5 fac eu parte, fiind secretar al acestui organism.
Întrebări, sugestii, lucruri care ar trebui adăugate sau modificate?
foto via Cosmin Necula (Facebook)
CAND SCHIMBA VECHIUL PLINN DE ,,MITA” DIRECTOR AL ADM PIETELOR SI O PROPUNERE POATE POSTURILE DE CONDUCERE DIRECOR ,ADMINISTRATIRI SA FIE RESCOASE LA CONCURS CA PREA SE DAU MAI SEFI/E DECAT SUNT SI LE SUNT ATRIBUTIILE POSTULUI PE CARE IL CONDUCE,MAI AM UN LOC DE VERIFICAT ,UNDE SE FAC ACTELE DE INCHIRIERE AL SPATIILOR PTR GARAJE SANT FFFFFFF MULTE BIROURI CU MULTI ANGAJATI ASTA ERA PANA ACUM 3 ANI ,ACUM TREBUIE SA VERIRIC SI VA TRANSMIT
Felicitari! Sa ne tii la curent cu evolutia activitatilor!