Din banii strânși de Asociaţia Litoral – Delta Dunării de la societățile comerciale din Mamaia, Mont Blanc Pictures a realizat primul film de promovare a stațiunii Mamaia. A costat 10 mii de euro și, spre surprinderea tuturor, Radu Mazăre nu apare în el. Mai mult de atât, începe cu o piesă care a făcut istorie în muzica trance: Tri State de la Above & Beyond (2006).
Mi-a plăcut că a fost scoasă în evidență sigla stațiunii Mamaia, că s-a insistat pe fetele frumoase din România (da, trebuie să ne mândrim cu asta), că a fost inclus în imagini și portul Constanța, că este promovat consumul responsabil de băuturi alcoolice și, nu în ultimul rând, că e cu mult pe soare. N-ar fi fost rău să vedem pe-acolo câteva imagini de la festivalurile muzicale care au loc anual în sau lângă Mamaia. Vezi The Mission Dance Weekend.
La polul opus, nu am înțeles deloc faza de la 2:15, când îndrăgostiții își iau în primire camera de hotel, se așază în fotolii și deschid televizorul. Serios? Ăsta e primul lucru pe care îl face un cuplu când ajunge la mare? Se uită la TV? 🙂
Filmulețul ăsta mi-a adus aminte de cele cele trei zile petrecute de 1 Mai anul trecut la Mamaia.
Si mie mi-a placut ca nu apare Mazare in film, dar daca as fi fost strain si asta ar fi fost primul meu contact cu statiunea Mamaia, nu stiu daca as fi fost foarte entuziasmat.
Nu inteleg, e cumva o versiune low-res? Arata mult prea pixelat pentru un film care a costat 10k. De asemenea, producatorii nu au inteles ca efectele de sunet se folosesc cu moderatie. Foarte multe dintre ele sunt superfluue (cartela de hotel care este aruncata dramatic), iar unele de-a dreptul deranjante (03:25 si 03:35 – ce logica are sa fie intrerupta muzica sa se auda sampania cum curge in pahar sau cum suge respectivu’ dintr-un pai?).