O experienta interesanta cu Blue Air in Malaga

M-am intors din Spania cu un avion al companiei Blue Air. Jumatate de avion era plin de rromi tigani. Am fost atat de dezgustat incat v-am povestit experienta imediat dupa aterizarea pe aeroportul in autogara Henri Coanda din Bucuresti.

Daca pe bilet scria 17:50, decolarea s-a intamplat 4 ore mai tarziu. Va dati seama ca eram in aeroport undeva la 15:30 si ca am stat acolo vreo 6 ore. Ma uit la tabela cu zboruri, ce sa vezi: Bucharest – rescheduled – 19:50. Operatoarea Blue Air din aeroport mi-a spus ca zborul a fost reprogramat 2 ore mai tarziu si ca trebuia sa fin anuntati de catre agentia de la care am achizitionat biletele de avion. O minciuna in stilul Blue Air, desigur.

Asta e, n-aveam ce sa fac. Noroc ca Aeroportul din Malaga era mare si ca aveam ce sa fac in el (se aude la Baneasa?). Am deschis laptop-ul si am rasfoit cele 2500 de poze pe care le-am facut in Spania, am jucat Solitaire pentru nu aveam alt joc pe notebook, am baut vreo 3 Pepsi, am facut niste poze, etc. Sa zicem ca au trecut repede cele doua ore.

Totusi, sa nu te apuce nervii cand afli ca zborul a fost amanat alte 45 de minute, apoi inca 20, inca 30? Sau pentru ca esti nevoit sa stai vreo 2 ore la poarta de imbarcare ca prostul? Bine, asta-i dezavantajul la low cost, dar zi-mi naibii de ce nu am decolat cand trebuia. Recunoaste ca esti varza si n-ai culoar de zbor sau ca, stiu eu, capitanul este constipat. Nu-mi zi ca zborul a fost reprogramat si ca trebuia sa fiu anuntat. Da-mi si un motiv palpabil.

In rest, n-am nimic de comentat vizavi de personalul de la bord. Foarte amabil, asta in conditiile in care in aeronava erau zeci de rrrrrrromi care trageau de stewardese si le vorbeau urat. Nota 10 pentru Blue Air in ceea ce priveste oamenii de la bord. Tipele erau frumoase foc si super dragute ca atitudine si limbaj, chiar si cu rromii tiganii care vociferau.

In cele doua fotografii puteti vedea orasul Malaga, noaptea, din avion. Am tras de aparat si am incercat sa scot maxim. Ambele cadre sunt facute la ISO 3200.

6 thoughts on “O experienta interesanta cu Blue Air in Malaga

  1. E primada data cand ai zburat? Daca da, atunci constati ca genul asta de reprogramari/intarzierei sau chiar anulari se intampla indiferent de companie fie ca zbori cu Tarom, Blue Air, Lufthansa, Emirates s.a.m.d.

    Nu are nimic de-a face cu lipsa culoarului de trafic, asta e valabil daca se sta la "coada" pentru decolare dupa ce te-ai imbarcat deja in avion.
    Cel mai probabil cursa ta, era in drum spre Malaga de la Bucuresti, fiind plecata de acolo cu intarziere iar voi trebuia sa faceti returul acestei curse si aveati de asteptat aeronava. Ce sa-i faci, asta e Blue Air-ul, o companie cu vreo 8 sau 11 avioane pe care le invarte intre toate destinatiile.

  2. Cursele low-cost implica si multe riscuri. E trist ca nu se prea citesc conditiile alea scrise cu litere minuscule, ba chiar ca nu se invata din experientele altora…

  3. Buna ziua, as dori sa-mi impartasesc cu cei de aici experienta mea foarte neplacuta cu cei de la BlueAir.

    La o cursa Bruxelles (un aeroport unde se poate intampla orice si oricand, neprofesionisti total si sper sa nu mai ajug pe acolo niciodata) – Bacau (un aeroport mic unde nici macar PIR nu primeste daca iti este pierdut bagajul la cala) mi-a fost pierdut bagajul la cala, care dupa zeci de telefoane la blueair, bacau, bucuresti, bruxelles, roma si dupa ce eu i-am informat pe cei de la blueair unde se afla bagajul, l-am recuperat din aeroportul din Bruxelles dupa 2 saptamani intr-o stare deflorabila (valiza samsonite care a fost desfacuta cu surubelnita si i-au stricat incuietoarea).
    In urma acestui incident am facut o sesizare la blueair ca sa-mi recuperez daunele, atata morale cat si materiale (mi-au stricat vacanta, am cheltuit bani pe haine, telefon, combustibil, valiza si timpul care pentru toti costa bani)
    In urma sesizarii am fost contactat de cei de la blueair de pe o adresa de mail la care se nu putea raspunde (nici pana acum nu raspuns de ce fac asta).
    Bineinteles ca nu mi-au raspuns nici pana in ziua de azi chiar daca le-am mai facut o sesizare si le-am trimit si pe adresa lor de mail care a fost scrisa
    asa, am dat copy/paste din mail-ul primit de la ei cand am facut sesizarea:
    –––––––––––––––––––––––––––––––
    Buna dimineata,
    Pentru intocmirea dosarului de despagubire va rugam sa ne transmiteti la adresa de emailll@aerokraft.ro urmatoarele documente:

    – Copie dupa reclamatia facuta in aeroport (P.I.R.),
    – Copie dupa pasaport sau carte de identitate,
    – Poze cu bagajul deteriorat
    Orice reclamatie inregistrata la compania noastra cu toate dovezile necesare atasate, urmeaza sa fie solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia.
    Cu respect,).
    –––––––––––––––––––––––––––––––
    Dumneavoastra deduceti mail-ul lor? Sau e bataie de joc la adresa mea?

    In fine, am luat legatura cu reprezentantul blueair din bruxelles care mi-a trasmis „neoficial” ca nu am sa fiu despagubit cu nimic pentru ca eu sunt cel vinovat ca valiza a depasit cu 1,4kg greutatea admisa de aeroportul bruxelles. Dar de ce au acceptat-o la check-in????
    Adevarat???? Atunci de ce au trimis valiza la Roma in ideea sa ajunga la bacau????

    Este o bataie de joc ceea ce s-a intamplat, este o companie lowcost, corect, dar nu ne batem joc de calatori.
    Este inadmisibil ce se intampla in aceasta companie care se pare ca are prea multi clienti, eu am sa fiu cel vinovat de ceea ce o sa se intample si de acum inainte cu aceasta companie, va promit asta tuturor, mai ales celor din conducerea Blueair.

    PS. Astept un raspuns, de data asta „oficial” de la blueair.
    Aceasta situatie nu o sa se incheie aici, toate documentele, convorbirile inregistrate, chitante, vor ajunge la un avocat.

    Toate bune,
    Valentin Mangalagiu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *