Experienta nefericita cu eMAG – de sarbatori

Sunt un client care cumpara destul de des de pe internet. La eMAG.ro am dat deja a treia comanda, aceasta avand probleme. Va voi povesti totul cap-coada !

Mai intai, tin sa precizez ca Emag implineste 6 ani si cred ca este cel mai important magazin online din Romania. Acum de sarbatori se lauda cu program prelungit, cu livrari in maxim 48 de ore si cu discounturi .

In urma cu cateva saptamani am dat o alta comanda la eMAG, TV-ul mi-a venit intact acasa si chiar la timp!
Marti, 18 decembrie 2007 la ora 18:19 am dat o comanda destul de simnificativa (nu spun ce am luat, ca apoi rautaciosii spun ca ma laud). Pe 19 decembrie am fost sunat pentru confirmare. Mi s-a spus ca el va ajunge pe 20 decembrie prin Fan Courier. Toate bune! Ieri nu am fost sunat de nimeni si pana la urma am sunat eu la Fan Courier (coletul nu era) si apoi la eMAG(cica sa astept 48 ore). Ok, astept !
Astazi, 21 decembrie 2007: se face ora 14, ora 15 si sun la EMAG: cica ei au dus coletul la Fan Courier Bucuresti si ca trebuie sa ajunga…pai cum?
Am sunat la Fan Courier, am luat legatura cu cineva si am spus despre seria de transport(AWB) si toate alea si mi s-a inchis in nas! Bravo ma! Apoi, am sunat curierul de pe Bacau: mi s-a spus ca a venit un transport in urma cu cateva minute si sa ma duc la depozitul Fan Courier Bacau poate il ridic de acolo.
Ma duc la depozit (in curtea Comat Bacau in cartierul CFR) si intreb de colet. I-am dat celui de acolo AWB-ul si a inceput sa caute. A gasit hartia cu transportul si cu datele dar nu a gasit coletul. Cautam 10 minute, 20 minute, nu era! Intre timp mi-a zis ca este deranj mare in toata tara: colete incurcate, intarzieri, aglomeratie mare acum de sarbatori. In final stupoare: coletul nu este !
Am sunat la eMAG si mi-au spus ca ei au dus coletul si ca daca nu a ajuns pana acum se vor ocupa ei urgent de aceasta problema. Au spus ca vor reveni cu un telefon: inca nu l-am primit!
Mi s-a zis de la depozit ca maine vine un ultim transport pana in ora 13:00 – ultima sansa! Apoi abia luni daca se mai poate ceva!

Precizez ca am nevoie de pachet de Craciun… Precizez deasemenea ca nu sunt singurul care am aceasta problema! Multa lume pe forumul eMAG sesizeaza aceeasi problema. In sfarsit pe site la ei scrie ca pot aparea intarzieri, dar mai la dreapta si mai sus, scrie mare ca livram pana noaptea tarziu, in maxim 48 de ore, pana de Craciun cica vom avea comenzile acasa…Sa-i cred?

Precizare: Comanda este rambursabila , deci platesc atunci cand primesc coletul!
Nu dau vina in mod expres pe eMAG ci pe Fan Courier! Fan Courier, hai ma repede ca vine Craciunul!

4 thoughts on “Experienta nefericita cu eMAG – de sarbatori

  1. Asa am patit si eu. Nu dau nume ca nu facem reclama. Dar vroiam o tableta grafica – ador sa ma ma fac ca desenez. Am gasit una faina si ca pret si ca deseign si ca utilitate. Am dat comanda online. Si am asteptaaaaaaaat…si am asteptaaaaaaaaam. Anyway, dupa vreo 3 zile ma suna unul pentru confirmare. Ii confirm si cica in 24 de ore ajunge. Sanchi. las sa treaca 48 de ore. Sanchi. AM sunat eu. Ca ei au trimis, ca sa vezi ca tre sa ajunga. Intre timp, am gasit alta in oras, la un magazin de IT si i-am sunat sa-si bage tableta aia undeva unde nu le bate lumina 😀

  2. exact aceeasi problema o am si eu, am comandat un laptop, platit cu card online, mi sa spus ca a fost trimis la fan courier pe 20 dec, cei la la firma de curierat spun ca defapt a fost inregistrat pe 21, in fine, ideea este ca sambata pe data de 22 au venit 2 transporturi de la bucuresti la constanta, dar coletul meu nu. Incerc sa iau legatura luni cu cei de la emag, dar nu imi pun prea mari sperante pt ca cei de la fan nu lucreaza pana joi… la mine mosu vine mai tarziu… ii inteleg si pe cei de la fan courier ca au fost algomerati, dar din moment ce ultima masina din-ainte de craciun vine jumatate goala, cu colete lipsa, inseamna ca exista o problema mare de organizare si de o lipsa de profesionalism din partea lor. Nu cred ca se aplica in cazul tuturor celor care lucreaza acolo, pt ca la sediul de aici am gasit oameni care au fost dornici sa ma ajute si au rascolit tot depozitul pt mine, pe aceasta cale le multumesc din suflet; dar au fost anumite persoane care nu au nici macar un gram de bun simt… Kristofer, daca rezolvi ceva spune-ne si noua… Sarbatori fericite…

  3. Intr-un post recent am spus ca am rezolvat problema. A doua zi dimineata am fost la depozit si am luat coletul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *