Real ne învață cum să nu expunem un monitor în magazin

Pasionat fiind de electronice, am obiceiul ca atunci când calc pragul unui hypermarket și dispun de niște timp liber să iau la pas raioanele dedicate produselor IT&C și să trag cu ochiul la prețuri așa, de curiozitate. Ieri, la Real, am dat peste cel mai bun exemplu de marketing prost la raftul cu monitoare.

Nu lipseau prețurile, iar etichetele erau la locurile lor. La fel și specificațiile și pliantele aferente. Totuși, ce să fie? Imaginea de fundal pixelată care trona pe toate monitoarele de pe raft. Eu mă pricep și știu că problema nu vine de la monitor, ci de la rezoluția mică a imaginii setate ca background.

Însă alții, săracii, care habar nu au ce-i ălă CRT, LCD și LED sau imagine de fundal la 640 de pixeli, cum credeți că reacționează atunci când se duc încântați la magazin cu gândul de a achiziționa un monitor nou-nouț și văd pixelii ăștia urâți? Credeți că omului îi cade bine? Credeți ca va mai scoate banii din buzunar?

În caz că nu știați, 20 din cele 24 de magazine Real din România au fost cumpărate de către Auchan. Tranzacția se ridică la 1,1 miliarde de euro și implică 91 de magazine din patru ţări din regiune.

cum sa nu vinzi un minitor real (1)

5 thoughts on “Real ne învață cum să nu expunem un monitor în magazin

  1. Tu crezi ca cei care lucreaza in acest domeniu inteleg ce spui tu? Te inseli, sunt simpli muncitori care merg nervosi la serviciu unde trebuie sa zambeasca fortati si sa fie draguti cu posibili cumparatori. Acestia doar isi fac meseria si probabil la graba si la dezinteresul fata de acest aspect au reusit aceasta „performanta”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *