Presa, în 2012

Din cauza crizei, foarte putini manageri din presa se mai gandesc la strategii in 2012. Pacat, fiindca cine spera ca va trai din banii de la alegeri se inseala. E dificil sa treci inca un an prin desert sperand la o oaza cu apa ce poate fi foarte bine o Fata Morgana.

Toti sefii de vanzari din presa scrisa traiesc din amintiri. Viseaza bugete de sute de mii de euro si nu se obisnuiesc inca cu ideea ca televiziunile au acaparat deja aproape toata banca. Nu mai vorbesc de ziarele locale, care traiesc de pe o zi pe alta, cu foarte, foarte putine exceptii.

In 2012, vor rezista unele ziare, caci politicul va avea nevoie pentru batalia de final de an. Dar asta nu inseamna supravietuire, ci santaj comercial. Neadaptate la piata si la paradigma Internetului, aceste ziare sunt ca ciocanarii de la CFR care nu vor mai avea in ce roti sa ciocaneasca atunci cand se vor introduce trenurile pe perna de aer.

Le-as da in gura deopotriva atat Puterii, cat si Opozitiei. Da, aici e o greseala imensa a acestor televiziuni. Caci il critica pe Basescu in continuu, dar fac dezbateri linistite si aranjate cu Antonescu si Ponta. Daca ar incepe sa puna presiune si pe Opozitie, cele doua televiziuni ar avea numai de castigat.

Toate citatele sunt extrase din articolul lui Liviu Alexa despre mass-media în 2012.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *