La un drum in Germania, cea mai grea portiune este Romania. Drum ingust, asflat prost, multi politisti care stau la panda si multi alti factori care te obosesc.
In Ungaria se merge mai bine ca la noi deoarece drumurile chiar si cele cu doua benzi sunt foarte bune, sunt semnalizate foarte bine, ma refer la ochii de pisica, cei care la noi azi sunt pusi, iar maine dispar si ii vezi pe carute. In Ungaria , majoritatea drumului l-am parcurs pe autostrada si vreau sa spun ca se merge bine, dar si la ei politistii stau la panda.
In Ungaria se merge mai bine ca la noi deoarece drumurile chiar si cele cu doua benzi sunt foarte bune, sunt semnalizate foarte bine, ma refer la ochii de pisica, cei care la noi azi sunt pusi, iar maine dispar si ii vezi pe carute. In Ungaria , majoritatea drumului l-am parcurs pe autostrada si vreau sa spun ca se merge bine, dar si la ei politistii stau la panda.
Austria: Cap-coada autostrada, se lucreaza mult in perioada asta la imbunatatirea carosabilului. La lucrari ei nu pun semafoare ci din 2 benzi largi fac 3 inguste si asa se si lucreaza se si circula cu minim 120 km/h.
Germania: Viteza mare, autostrada mare, totul computerizat, cred ca va imaginati. Dupa cum stiti Germania nu are limita de viteza pe autostrada , dar se recomanda 130km/h. Cand ai o masina puternica , paradisul rutier poate fi doar in Germania!
Mai jos, cateva poze care cred ca sunt esentiale:
Pe autostrada din Ungaria cand am fost dusi
La intors, am vazut o masina interesanta
Portiune cu limita de viteza in Germania
Seara la Passau , peisaj mioritic