Cum si pe unde se circula afara

La un drum in Germania, cea mai grea portiune este Romania. Drum ingust, asflat prost, multi politisti care stau la panda si multi alti factori care te obosesc.
In Ungaria se merge mai bine ca la noi deoarece drumurile chiar si cele cu doua benzi sunt foarte bune, sunt semnalizate foarte bine, ma refer la ochii de pisica, cei care la noi azi sunt pusi, iar maine dispar si ii vezi pe carute. In Ungaria , majoritatea drumului l-am parcurs pe autostrada si vreau sa spun ca se merge bine, dar si la ei politistii stau la panda.

Austria: Cap-coada autostrada, se lucreaza mult in perioada asta la imbunatatirea carosabilului. La lucrari ei nu pun semafoare ci din 2 benzi largi fac 3 inguste si asa se si lucreaza se si circula cu minim 120 km/h.
Germania: Viteza mare, autostrada mare, totul computerizat, cred ca va imaginati. Dupa cum stiti Germania nu are limita de viteza pe autostrada , dar se recomanda 130km/h. Cand ai o masina puternica , paradisul rutier poate fi doar in Germania!

Mai jos, cateva poze care cred ca sunt esentiale:

Pe autostrada din Ungaria cand am fost dusi

La intors, am vazut o masina interesanta

Portiune cu limita de viteza in Germania

Seara la Passau , peisaj mioritic

Austria: sistem elegant de semnalizare

Soarele rasarea, masina mergea, autostrada era, in poza mea.Ungaria – panorama de pe drum

Se ma intampla si accidente (era proaspat pentru ca iesea fum)
Intr-un final, Romania este razbunata de acest peisaj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *